
Door een andere organisatie, meer samenwerking met lokale partijen en grotere inzet van freelancers kan de vaste bezetting op de redactie worden teruggebracht van ruim negentig naar dertig arbeidsplaatsen.
Op die manier moetende productiekosten van de weekkranten worden verlaagd en wordt het mogelijk te investeren in het huis-aan-huisportfolio en het digitale initiatief Indebuurt.nl. De uitgever heeft last van de krimpende advertentiemarkt.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe Persgroep geeft 143 weekkranttitels uit, met een wekelijkse oplage van in totaal 4,5 miljoen exemplaren. De Persgroep 'doet een maximale inspanning' voor herplaatsing binnen de onderneming, onder meer bij Indebuurt.nl. Dit lokale digitale initiatief is operationeel in Utrecht, Delft en Dordrecht en wordt dit jaar uitgerold in meer steden in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee