
'Het is misschien wel een "once in eternity".' Dat zegt Taco Dibbits, directeur collecties Rijksmuseum, in de commercial voor de expositie 'Late Rembrandt'. Hij, en 'andere mensen die het weten kunnen', spreken lovende woorden in de commercial, die gemaakt is door het reclamebureau van het Rijksmuseum, Skipintro.
Rijksmuseum - Late Rembrandt Commercial 30 seconden + Tag-on
Credits
Concept en regie: Skipintro
Productie: Holy Fools
Producer: Sanne Rosinga
Cameraman: Hidde Boorsma
Edit & postproductie: The Ambassadors
Client: Marjolijn Meynen, Marieke de Klein
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftLees hier een bericht op onze zustersite Communicatie Online over de 750 duizend euro die het Rijksmuseum in pr steekt om de tentoonstelling voor het voetlicht te brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee