Commercial voor tentoonstelling 'Late Rembrandt' zet 'mensen die het weten kunnen' centraal
Skipintro tekent voor televisiecommercial van het Rijksmuseum voor de de tentoonstelling 'Late Rembrandt'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Het is misschien wel een "once in eternity".' Dat zegt Taco Dibbits, directeur collecties Rijksmuseum, in de commercial voor de expositie 'Late Rembrandt'. Hij, en 'andere mensen die het weten kunnen', spreken lovende woorden in de commercial, die gemaakt is door het reclamebureau van het Rijksmuseum, Skipintro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Rijksmuseum - Late Rembrandt Commercial 30 seconden + Tag-on
Credits
Concept en regie: Skipintro
Productie: Holy Fools
Producer: Sanne Rosinga
Cameraman: Hidde Boorsma
Edit & postproductie: The Ambassadors
Client: Marjolijn Meynen, Marieke de Klein
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLees hier een bericht op onze zustersite Communicatie Online over de 750 duizend euro die het Rijksmuseum in pr steekt om de tentoonstelling voor het voetlicht te brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid