Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe categorieën bij de Facebook Awards 2015

De inschrijving is van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De (voorheen de Facebook Studio Awards) zijn er om creatief werk op Facebook - en nu ook voor Instagram – te laten zien.

related partner content for mobile comes here

De organisatie: ‘Merken en bureaus die hun werk insturen hebben de kans om internationale erkenning te krijgen van de toppers uit het vak - inclusief leden van het Facebook Creative Council - en om de standaard te zetten voor uitmuntendheid in marketing op Facebook en Instagram.’

De veranderingen zijn als volgt:

- Er zijn meer categorieën:  

• Integrated Campaign: geeft erkenning aan campagnes die een samenhangend verhaal vertellen via verschillende kanalen.

• Craft: erkent kwaliteit in film, fotografie, copywriting en/of user experience

• Social Technology (nieuw): erkent de beste integratie of toepassing van technologie

• Media Strategy (nieuw): erkent creatief en effectief gebruik van media op Facebook door gebruik te maken van insights, data en targeting om strategie op aan te passen en om bedrijfsresultaten te stuwen

• Facebook for Good (nieuw): erkent kwaliteit in campagnes die gecreëerd zijn voor goededoelenorganisaties

• New Frontiers (nieuw): geeft erkenning aan campagnes voor snelgroeiende markten, inclusief India, Zuidoost-Azië, Latijns America, Afrika en het Midden-Oosten.

• Instagram-campagnes.

De Facebook Awards zijn geopend voor campagnes die tussen 1 februari 2014 en 31 maart 2015 liepen. 

De winnaar zal in de zomer bekend worden gemaakt.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in