Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 5 beste Super Bowl commercials volgens het Nederlandse publiek

Budweiser Lost Dog meest besproken Super Bowl commercial in Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 1940 berichten was Budweiser‘s &;Lost Dog&; de meest besproken commercial. Volgens Ben Imhoff, creatief directeur bij Etcetera, past dit bij de Nederlandse reclamesmaak. &;In Nederland doen commercials waarin dieren de hoofdrol spelen het gewoon goed. Kijk maar naar de meest recente editie van Gouden Loeki, waarin bij drie van de vijf beste Nederlandse commercials dieren centraal staan.&;

De top-5 van meest besproken commercials in Nederland bestaat naast Budweiser uit T-Mobile, Victoria’s Secret, Universal Studios en Nissan. Het Nederlandse sentiment rondom de Superbowl-commercials was zeer positief (77%).

Budweiser | Lost Dog

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

T-Mobile |

| T-Mobile Commercial

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Victoria&;s Secret

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Universal Studio&;s | Despicable Me prequel

Nissan | With Dad

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in