Trotse Friezen lanceren 'Friesland staat voor .frl'
Friesland claimt domeinextensie .frl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Fier en Fries, dat is de campagne die tot stand kwam uit een coöperatie van bureaus uit Friesland die zichzelf voor de gelegenheid 'Blok FRL' noemt en bestaat uit WEDA Design &Advertising, BWH-ontwerpers, Friks Web & Marketing, MasOutreach, en Narvic.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vanavond wordt de bijbehorende 60 seconden-spot drie keer uitgezonden op Nederland 1:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCommercial PuntFRL (NL)
Credits
Creatie: Foppe van der Veen, Joost van Rooy
Regie: Jeroen Horsthuis (Team Horsthuis)
Opdrachtgever: Henri de Jong (oprichter Mijn Domein en initiatiefnemer .frl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid