Cap 'irriteert' met nieuwe campagne
Al enkele dagen komen er reacties los op een nieuwe campagne, waarvan de afzender niet direct duidelijk is. MarketingFacts stoort zich ronduit aan de wijze waarop werd benaderd.
Afzender is Cap Gemini, zoals ook al blijkt uit de reacties op MarketingFacts. Komende week gaat de campagne pas officieel van start, maar als buzz bedoeld of niet, het gonst al van de irritaties, meningen en dus reacties.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe bijbehorende website zag ik vanmorgen pas, maar blinkt uit in bedoelde slechte smaak. Heerlijk, cynisch, goed in beeld gebracht en gewoon grappig. Denk ik. Het lijkt me de uitwerking van een 'waar-moeten-we-naartoe-sessie' door het eerst expres allemaal fout, verkeerd, vervelend en niet succesvol te maken. Dat is namelijk makkelijker.
De 'Highletcampagne' komt dus van Cap, maar waar is ie voor bedoeld? De reacties tot zover wijzen richting arbeidsmarkt, maar ik denk dat het een reguliere doelstelling heeft. Cap als expert veranderaar voor klanten die niet stil willen blijven staan, zeg maar. Hoe dan ook, het zal de komende week wel blijken, ik ben benieuwd, maar leuk is in ieder geval de wijze waarop ze het voor elkaar hebben gekregen dat erover gepraat wordt. En de site is fantastisch, vooral de CEO! Ik hoop dat er rondom hem ook nog een TV-gedeelte volgt -:)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid