Overslaan en naar de inhoud gaan

Cap 'irriteert' met nieuwe campagne

Al enkele dagen komen er reacties los op een nieuwe campagne, waarvan de afzender niet direct duidelijk is. MarketingFacts stoort zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Al enkele dagen komen er reacties los op een nieuwe campagne, waarvan de afzender niet direct duidelijk is. stoort zich ronduit aan de wijze waarop werd benaderd.

related partner content for mobile comes here

Afzender is , zoals ook al blijkt uit de reacties op MarketingFacts. Komende week gaat de campagne pas officieel van start, maar als buzz bedoeld of niet, het gonst al van de irritaties, meningen en dus reacties.

De bijbehorende zag ik vanmorgen pas, maar blinkt uit in bedoelde slechte smaak. Heerlijk, cynisch, goed in beeld gebracht en gewoon grappig. Denk ik. Het lijkt me de uitwerking van een 'waar-moeten-we-naartoe-sessie' door het eerst expres allemaal fout, verkeerd, vervelend en niet succesvol te maken. Dat is namelijk makkelijker.

De 'Highletcampagne' komt dus van Cap, maar waar is ie voor bedoeld? De reacties tot zover wijzen richting arbeidsmarkt, maar ik denk dat het een reguliere doelstelling heeft. Cap als expert veranderaar voor klanten die niet stil willen blijven staan, zeg maar. Hoe dan ook, het zal de komende week wel blijken, ik ben benieuwd, maar leuk is in ieder geval de wijze waarop ze het voor elkaar hebben gekregen dat erover gepraat wordt. En de site is fantastisch, vooral de CEO! Ik hoop dat er rondom hem ook nog een TV-gedeelte volgt -:)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in