Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf nominaties voor Retail Reclame Prijs

Vijf retailers zijn met hun reclamecampagne van afgelopen jaar genomineerd voor Adformatie’s Retail Reclame Prijs, die op 31 oktober…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De achtkoppige jury van retailexperts, onder voorzitterschap van Gwendolyn Sens (CommonSens), selecteerde de campagnes van BCC (bureau: DDB Amsterdam), De Bijenkorf (‘Drie Dwaze Dagen’, Selmore), Bol.com (Etcetera), Suit Supply (eigen werk, fotografie Carli Hermès) en WE (TBWANeboko).

related partner content for mobile comes here

De Retail Reclame Prijs, een initiatief van Adformatie, kende dit jaar een afwijkende opzet. Niet langer werden bureaus gevraagd in te sturen, maar signaleerden de juryleden gedurende afgelopen jaar periodiek opvallende retailcampagnes. Afgelopen week werden alle gesignaleerde campagnes tijdens een langdurige jurybijeenkomst gewogen en kwam de jury tot een shortlist. Tijdens het Retail Jaarprijs Gala in Studio 21 wordt volgende week de winnaar bekend gemaakt.
Meer informatie op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in