Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediamiljoenen Maxeda naar Universal en Initiative

Na een pitch tussen de vijf grote media-bureaugroepen heeft Maxeda de IPG-mediabureaus Universal Media en Initiative geselecteerd als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot Maxeda behoren onder meer de warenhuizen De Bijenkorf en V&D, de doe-het zelf winkelketens Praxis en Formido, de kledingketens Hunkemöller, M&S en Claudia Sträter en ook La Place en Schaap & Citroen. Universal Media & Initiative worden ingezet voor alle media-activiteiten in Nederland en België, waaronder strategie, research, planning en buying. Magna Global verzorgt de centrale inkoop-onderhandelingen. Hierbij wordt Universal Media ingezet voor strategie, research, planning en optimalisatie van de Maxeda DIY (doe-het-zelf-zaken) Group. Initiative wordt ingezet voor de mediawerkzaamheden voor de Maxeda Fashion Group. Ook Hema zal door Initiative worden geserviced. De samenwerking start begin 2008. Maxeda besteedt jaarlijks veertig miljoen euro bruto (Nielsen Media) in de media. Naast IPG Media namen tevens Aegis Media (Carat en Vizeum), Group M (MindShare, Mediacom en Mediaedge:cia), Kobalt en Starcom/Zenithoptimedia deel aan de pitch. Het account is afkomstig van Kobalt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in