Overslaan en naar de inhoud gaan

Loovens en Van Dijk samen in below-the-line bureau

Marc van Dijk (ex directeur Sanoma Key Accounts) en Jan Loovens (ex algemeen directeur Media Partners Group) zijn in Amsterdam een nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam van het bureau, your CaB, staat voor 'your costumers and brands' . Doelstelling is het optimaliseren van media en activiteiten tussen het merk en de klant en te werken 'als een denk-doe-tank door een commercieel oog met een conceptuele visie te combineren.' De associatie met het Engelse cab (taxi) is niet toevallig, aldus de oprichters 'de klant weet als geen ander waar hij heen wil, maar kent niet altijd de slimste weg. Of hij wil gewoon lekker gereden worden.'

related partner content for mobile comes here

Het bureau gaat zich bezig houden met het analyseren van de huidige media-inzet en van processen tussen een merk en haar afnemers, het bedenken van brede crossmediale concepten en het benutten van de commerciële mogelijkheden van die eigen activiteiten (adverteerders, sponsors, joint promotions).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in