Overslaan en naar de inhoud gaan

O'Kennedy verlaat Wieden+Kennedy

Tim O'Kennedy gaat weg bij Wieden+Kennedy Amsterdam om 'persoonlijke redenen'. O'Kennedy was vanaf 2005 managing director bij het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de tweede keer dat O'Kennedy het bureau verlaat. In 1988 was hij account director bij de vestiging in Portland waar hij aan de wieg stond van de eerste Just Do It campagne van Nike. Daarna heeft hij twee jaar voor het account gewerkt, om over te stappen naar klantzijde als internationaal marketing director bij Nike.

related partner content for mobile comes here

In 2005 kwam hij als managing director terug bij de Amsterdamse vestiging van het bureau. Hij heeft in die periode, samen met executive creative directors Al Moseley en John Norman, diverse grote internationale klanten binnen gehaald zoals Coca-Cola en Procter & Gamble.

In een verklaring laat O'Kennedy weten dat de keuze om op te stappen hem niet makkelijk viel: 'Het was een fantastisch avontuur met een top team, maar het is nu tijd voor een nieuwe uitdaging. De laatste keer dat ik zoiets drastische deed, ben ik twee jaar rond de wereld gaan zeilen. Het is dus nog een groot vraagteken wat ik verder zal gaan doen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in