Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: faux pas Máxima

Terwijl Lubbers vandaag nog handig aan zijn eigen imago als vaderslandsliefhebber spijkerde door in de media te verkondigen dat hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terwijl Lubbers vandaag nog handig aan zijn eigen imago als vaderslandsliefhebber spijkerde door in de media te verkondigen dat hij wél gelooft in de Nederlandse identiteit, heeft Maxima het even zwaar te verduren gehad vanwege haar uitspraken tijdens de presentatie van een WRR-rapport over identificatie met Nederland. Had de RVD hier vooraf moeten ingrijpen? Daarover gaat de stelling van de Communicatie Poll van deze week : ‘De RVD had Máxima beter moeten briefen bij haar toespraak over de Nederlandse identiteit’. (zie rechterkolom homepage)

related partner content for mobile comes here

Bij de vorige poll met de stelling ‘De overheid wil een campagne starten tegen vrouwen als lustobject’ koos een krappe meerderheid (51 %) voor de geërgerde noodkreet ‘Is het nu eens afgelopen met die halfzachte overheidsbetutteling?’. Een klein kwart (23%) kon zich wel in het beleid vinden en koos voor ‘Goed plan, helemaal in de lijn van commerciële partijen als Dove’. Iets meer dan een kwart (26%) gaf Plasterk de voorkeur van de twijfel en koos voor het antwoord ‘Misschien maar dan in combinatie met een strak emancipatiebeleid’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in