Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Avondje Rita’ 2,5 miljoen euro waard

Als Rita Verdonk de gratis publiciteit rondom maandag 17 september jongstleden over haar beslissing om haar kamerzetel te behouden had…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit een berekening van mediabureau M2Media te Hilversum. Op maandagavond 17 september was Rita Verdonk vanaf 18:00 uur tot 24:00 uur vrijwel onafgebroken in beeld: het NOS Journaal van zes uur (1.043.000 kijkers); Een Vandaag (975.000 kijkers); RTL-4 Nieuws van half acht (1.206.000 kijkers); NOS Journaal van acht uur (1.693.000 kijkers); Netwerk (555.000 kijkers); NOS Journaal van tien uur (921.000 kijkers); NOVA (840.000 kijkers) en Pauw & Witteman (1.219.000 kijkers).

related partner content for mobile comes here

Bijna 6,5 miljoen kijkers hebben Rita Verdonk die avond op TV gezien. Indien zij deze TV zendtijd in had kunnen kopen zou dit circa 1,5 miljoen euro hebben gekost. Daarnaast werd er op de radio die hele dag ook de nodige aandacht besteed aan Verdonk en kreeg zij ook nog eens veel aandacht in de landelijke en regionale dagbladen en op vele internetsites en blogs. Als alle herhalingen van de bovengenoemde televisie-uitzendingen en de gratis publiciteit die ze kreeg op de radio, internet en in de landelijke en regionale dagbladen worden meegeteld, dan schat M2Media het bedrag zelfs op ruim 2,5 miljoen euro. Uiteindelijk hebben die ene dag meer dan 10 miljoen mensen Verdonk gezien of gehoord. (Admanager.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in