Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede verkoopcijfers Grazia

De eind augustus geïntroduceerde Nederlandse editie van het glossy weekblad Grazia heeft nu al een wekelijkse verkochte oplage van meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Sanoma Uitgevers scoort de Nederlandse editie zelfs beter dan verwacht. Ze noemt de verkoopcijfers van Grazia in Nederland veelbelovend. De komende weken handhaaft de uitgever een introductieprijs (1 euro) om het wekelijkse magazine op korte termijn een krachtige positie te verschaffen in de glossy markt.

related partner content for mobile comes here

Deze week kondigde de uitgever aan ook te komen met dagelijkse Fashion TV: GraziaTV. De zender is vanaf nu dagelijks op internet te bekijken via en . Op de nieuwszender kunnen lezeressen elke dag kijken naar nieuwe afleveringen van de Grazia's Fashion Jury. Op vooraanstaande mode-evenementen wordt aan 'fashionable Nederlanders' gevraagd wat zij aan hebben en waarom. Lezeressen kunnen daarop via de website van Grazia TV hun mening en stem uitbrengen op diegene die volgens hen het meest 'Grazia like' is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in