Overslaan en naar de inhoud gaan

Nielsen start online en mobiele meetdiensten

Mediaonderzoeksbureau Nielsen start met twee internet en mobiele media meetdiensten: Nielsen Online and Nielsen Mobile.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nielsen Online, waar Nielsen//NetRatings en BuzzMetrics onderdeel van gaan maken, zal metingen en analyses verrichten van online media, reclame, video, blogs, consumer generated media, mond-tot-mond reclame en algemeen consumenten gedrag. Nielsen Mobile combineert het recent aangekochte Telephia met verschillende Nielsen initiatieven op de mobiele markt en gebruikt hier voor speciale meetmiddelen en geïntegreerde consumenten panels om het gedrag en de ervaringen van mobiele consumenten te begrijpen en analyseren. Nielsen Wireless, het onlangs aangekondigde initiatief voor het meten van draadloze media, zal eveneens onderdeel worden van Nielsen Mobile.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in