Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne vd dag: Internet Explorer meets 22tracks

Vice Media en Universal Media (UM) lanceren een nieuwe campagne voor Internet Explorer waarin een samenwerking met 22tracks werd aan gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel van de campagne is &;het innovatievermogen & unieke visie op browsen van Internet Explorer (IE) onder de aandacht brengen en browservoorkeur creëren bij de doelgroep: web-enthusiasts.&; Daarvoor koppelden Vice en UM 22tracks en Internet Explorer aan elkaar. Dat resulteerde in een geoptimaliseerde , waarop de nieuwe mogelijkheden van Internet Explorer tot hun recht moeten komen zodat 22Tracks &;optimaal ervaren&; kan worden. 

related partner content for mobile comes here

De samenwerking tussen 22tracks en IE werd op 2 april aangekondigd tijdens de jaarlijkse Microsoft Build Developer Conference in San Francisco.

Minivegas ontwikkelde een voor touch geoptimaliseerde HTML5-site, die de bestaande user interface voor een groot aantal verschillende devices heeft gestroomlijnd. D

Vice en UM lanceren later deze maand een digitale campagne, met een korte documentaire, display advertising, PR om de samenwerking aan te jagen. 

Credits
Agency: Universal Media (UM) & VICE Media
Strategie: Elias Reinheimer (UM), Mees Maks (VICE)
Concept: Elias Reinheimer (UM), Mees Maks (VICE), Gilles de Smit (22tracks)
Accountteam: Joost Peper (VICE), Tobin Nageotte (Minivegas), Valery Gresnigt(VICE)
Art Director: Niek Dekker
Executive Producer (website): Brian Bourke (Minivegas)
Design: Minivegas
Technische productie: Minivegas
Producer (video): Lea Fels (VICE)
Director: Bram Mengelers (VICE)
Editor: Lykle Tuinstra (VICE)
Klant (Microsoft): Coen Nijkrake, Dimitri Hoekstra, Justin Garrett,
Technische ondersteuning (Microsoft): Douglas Smith


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in