Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Warsteiner 'Do It Right'

Een vleugje Just Do It, een vleugje likkebaardend lekkerlessend en nog veel meer ingrediënten in de nieuwe Warsteiner (Amsterdam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe film van Warsteiner door Amsterdam Worldwide vertelt het Duitse biermerk in een mitrailleurvuur van imperatieven hoe het leven geleefd dient te worden: &;Go for it, take it, chase it, know it, taste it, be proud of it, dream it, hunt it, fight for it, love it (...)&; Het centrale motto schurkt dicht tegen Nike aan: ´Als je iets doet, wat het ook is – Mach das einzig Wahre – doe het dan goed.´

related partner content for mobile comes here

Met het werk - met een sterke oververtegenwoordiging van hipsters - lijkt Warsteiner voorgoed afscheid te nemen van de meer productgeöriënteerde manier van reclame maken (&;Eine Königin unter den Bieren&;).

Amsterdam Worldwide ontwikkelde het &;geheel nieuwe communicatieplatform&;. Het doel is om het biermerk een frisse nieuwe positie te geven in hun bestaande markten en te vestigen in hun opkomende markten.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in