Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier bureaus op shortlist Rabobank

O&M, TBWA\Neboko, Kingsday en Lemz mogen pitchen op het Rabobank-account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden goed ingevoerde bronnen.

De betreffende bureaus geven geen commentaar en Stefan Wink, advertising manager Rabobank Nederland, zegt nog niets te kunnen bevestigen.

Half maart maakten Rabobank en N=5 na vijf jaar de samenwerking te hebben beëindigd. De samenwerking verliep naar tevredenheid en het afscheid werd genomen in goed overleg, zo werd gemeld.

Rabobank lichtte het uiteengaan als volgt toe: &;De markt vraagt om andere communicatie. Daarvoor is wat betreft Rabobank een ander samenwerkingsmodel en een andere koers nodig. De uitgangspunten die daarbij zijn geschetst passen niet bij de visie en werkwijze van N=5.’

Marie-Christine Reusken, woordvoerder Rabobank, voegde daaraan toe: &;Wat een ander samenwerkingsmodel precies moet inhouden is op het moment onderwerp van intern beraad. Vier uitgangspunten staan daarbij centraal: focus op creatie, openheid en samenwerking tussen alle partijen in de de keten, transparantie en resultaatgerichtheid en rechtstreekse contractering van producenten.&;

De meest recente Rabobankcommercial die nog is gemaakt door N=5

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in