Overslaan en naar de inhoud gaan

‘With my sunglasses on, I'm Jack Nicholson. Without them, I'm fat and 60’ - Jack Nicholson

Tentoonstellingsconcept ‘Ray-Ban: The Story of a Legend’ in Eye te zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Luxottica Group, fabrikant van het brillenmerk Ray-Ban heeft in samenwerking met bureau PR STUNT en EYE en expositie samengesteld. Deze vorm van storytelling moet onder andere de bril Ray-Ban Polarized promoten.

related partner content for mobile comes here

In de expositie draait het om de relatie tussen het zonnebrillenmerk en de cinema. De Ray-Ban draait al een tijdje mee in de moviebusiness, zo is op de tentoonstelling te zien.

Men in Black

Bezoekers kunnen de rol zien die het merk heeft gespeeld in de ontwikkeling van de popcultuur en het modebeeld, van 1937 tot nu. Van ‘Easy Rider’ en ‘Top Gun’ tot ‘Men in Black’. Ray-Ban is één van de eerste merken geweest die op grote schaal aan product placement deed in films en series. De tentoonstelling is samengesteld op basis van materiaal van Ray-Ban en een selectie affiches en foto’s afkomstig uit de rijke collectie van EYE.

 

Een focus op de geschiedenis van Ray-Ban, maar een technische kwaliteit (de gepolariseerde glazen) moet worden gecommuniceerd.

Astrid Stehouwer, brandmanager Ray-Ban: Het idee gaat uit van die kracht van Ray-Ban, het coole en iconische karakter van het merk, om iets te vertellen over de nieuwe hoofdstukken van het merkverhaal.’

 

De expositie is van woensdag 23 april tot en met maandag 5 mei gratis te zien in te Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in