Overslaan en naar de inhoud gaan

BNN, Natwerk en Olcay Gulsen met nieuw tv-format

'Werk aan de winkel' is een nieuw televisieformat van BNN in samenwerking met Natwerk en fashion designer Olcay Gulsen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het programma krijgen &;oude vastgegeroeste ondernemers&; uit het hele land zakelijk en creatief advies om hun zaak er weer bovenop te helpen.

related partner content for mobile comes here

BNN koos voor een samenwerking met reclamebureau Natwerk voor de ontwikkeling van het programma. Het bureau is verantwoordelijk voor strategie en creatie. Oftewel: een herpositionering inclusief huisstijl, communicatie, activatie-campagne en make-over. Olcay Gulsen presenteert het programma en ondersteunt het algehele concept.

Voor Natwerk was het programma een mooie uitdaging, zegt creatief directeur Frank de Ruwe. &;We kunnen laten zien dat wat we gebruikelijk voor grotere merken doen ook toepasbaar is voor mkb.&;

In de eerste aflevering &;Harlekino&; is te zien hoe een baby- en kinderkledingwinkel in het zuiden geholpen wordt. Deze aflevering is donderdag 10 april om 22:15 te zien op BNN.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in