BNN, Natwerk en Olcay Gulsen met nieuw tv-format


In het programma krijgen 'oude vastgegeroeste ondernemers' uit het hele land zakelijk en creatief advies om hun zaak er weer bovenop te helpen.
BNN koos voor een samenwerking met reclamebureau Natwerk voor de ontwikkeling van het programma. Het bureau is verantwoordelijk voor strategie en creatie. Oftewel: een herpositionering inclusief huisstijl, communicatie, activatie-campagne en make-over. Olcay Gulsen presenteert het programma en ondersteunt het algehele concept.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor Natwerk was het programma een mooie uitdaging, zegt creatief directeur Frank de Ruwe. 'We kunnen laten zien dat wat we gebruikelijk voor grotere merken doen ook toepasbaar is voor mkb.'
In de eerste aflevering 'Harlekino' is te zien hoe een baby- en kinderkledingwinkel in het zuiden geholpen wordt. Deze aflevering is donderdag 10 april om 22:15 te zien op BNN.
:
Olcay Gulsen presenteert... Werk Aan De Winkel!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid