Overslaan en naar de inhoud gaan

Women Inc. spoort vrouwen aan hun tonnenhoge salarisachterstand in te lopen

KesselsKramer en Just maakten voor Women Inc. een campagne en een test om vrouwen bewust te maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gemiddelde Nederlandse vrouw verdient in haar hele carrière gemiddeld drie ton minder dan een man. Het goede nieuws is dat vrouwen zelf een groot deel van dat verschil kunnen inlopen met de keuzes die ze in hun carrière maken.

related partner content for mobile comes here

Women Inc. heeft in samenwerking met Kesselskramer, Just en Loonwijzer een campagne en een online test ontwikkeld, om vrouwen hiervan bewust te maken. In deze campagne, ‘Waar is mijn 300.000 euro?’, met fotograaf Isabelle Wenzel, worden vrouwen aangespoord om aan de hand van een korte te ontdekken hoeveel salaris zij gedurende hun leven mislopen. Aan de hand van het resultaat krijgen ze bovendien te weten met welke keuzes ze een deel van het verschil (hadden) kunnen inlopen.

Al sinds 2004 zet Women Inc. zich in om de kansen van alle vrouwen in Nederland te vergroten. Door onderwerpen aan de kaak te stellen in de politiek, de media, het bedrijfsleven en onder de vrouwen zelf. Een van de kernthema’s is geld.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in