Overslaan en naar de inhoud gaan

Boris Nihom verruilt They voor Achtung!

Na 8 jaar vertrekt strateeg Boris Nihom bij They om partner te worden bij Achtung!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als stagiair begon (32) 8 jaar geleden bij They om het bureau te verlaten als hoofd van de strategieafdeling.

related partner content for mobile comes here

Nu vindt hij het tijd om &;het vak strategie maar eigenlijk ook mijzelf onder de loep te nemen&;.

Bij Achtung! reageert founding partner Dick Buschman: &;Ik kan me goed vinden in de omschrijving van Boris; eigenlijk is dat ook onze motivatie. Wij zijn Achtung! bijna tien jaar geleden begonnen om de reclame opnieuw uit te vinden vanuit een interactieve achtergrond en insteek en nu vinden we het tijd voor weer een nieuwe, strategisch ingegeven impuls. Want er staat veel stil in het vak en daar moet beweging in komen.&;

Over They heeft Nihom niets dan lovende woorden: &;They is heel goed voor mij geweest, ik heb er met enorm veel plezier gewerkt.&;

Eind februari maakte ook al haar bekend bij They, waarvan zij in 2005 mede-oprichtster was.

De algemene leiding van het bureau wordt sinds het vertrek van Dingler - en het jaar daarvoor Roland van der Vorst - gevoerd door creative partners Sander Bakker en Patrick van der Gronde.

Over het vertrek van Nihom zegt Patrick van der Gronde: &;Ik ben heel trots op Boris: als stagiair begonnen bij ons heeft hij zich goed ontwikkeld, dit is een mooie stap voor hem. Wij blijven strategie aanbieden bij They en zullen daarnaast meer samenwerkingsverbanden per opdracht aangaan met externe specialisten.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in