Overslaan en naar de inhoud gaan

TMG, start-ups doen niet aan zelfontplooiing

TMG omarmt, in navolging van Sanoma, start-ups. Helaas, de toon van TMG Start-ups is veel te soft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Telegraaf is best een pittige krant, maar TMG als concern is te soft. Dat was en is vaak de kritiek. Nu TMG zich ook bekeert tot start-ups zie je het softe TMG DNA meteen terug in de site. De teksten op de site – toch de eerste kennismaking – lijken te zijn geschreven door een vrouw die volop in haar Happinez-periode zit. Het is HR-taal in optima forma.

related partner content for mobile comes here

TMG Start-ups belooft starters van alles, maar boven alles een warm, liefdevol bad.

Als ik starter was mét echte ambitie – dus niet een ZZP’er die een paar jaar wil rommelen op andermans kosten – dan zou ik de TMG op voorhand mijden. Alleen vanwege het ‘-deal">educatiebudget voor zelfontplooiing’, waar de startende ondernemer in het warme TMG-bad op kan terugvallen.

Startende ondernemers met een gouden idee hebben vooral goudgerande ervaring tegenover zich nodig. Ondernemers die het kunstje zelf hebben geflikt en die de ondernemers weg willen houden bij middelmaat, ‘zelfontplooiing’ en een ‘fijne kantoorruimte’ (ik citeer de site maar even).

Beste TMG, zet de site even een dagje onder constructie, maak de teksten ambitieuzer, Amerikaanser, maak HR en andere ondersteuning minder belangrijk. En open de winkel morgen pas echt. Jullie moeten het concern gaan redden. Dat lukt alleen met ambitie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in