Reputatie & crisis / AUGUST 18, 2022 16:13 Opgewarmde Oatly in de koffie is fijner dan beleggen in Oatly Het feestje is voorbij. Beleggers in Oatly huilen tranen met tuiten.
Reputatie & crisis / JULY 4, 2022 08:03 Het schuldgevoel van de Cannes-ganger Reclamecalvinisten bezoeken massaal Cannes en doen daarna boete op LinkedIn.
Diversiteit / JUNE 10, 2022 11:12 Ouderen niet welkom in inclusieve reclamewereld Inclusiviteit is heel belangrijk, maar ouderen passen niet in het overzicht van de diversity officers in de reclamewereld.
Merkstrategie / FEBRUARY 14, 2022 16:01 De piek van purpose ligt achter ons, relevantie maakt z'n comeback Purpose was jarenlang een warme en veilige deken. Maar de piek ligt achter ons. Het is tijd voor de volgende fase.
Gedragsverandering / DECEMBER 7, 2021 16:28 Grote campagne pro-vaccinatie of grote campagne pro-BMI-verlaging? 150 merken zijn in Duitsland een campagne gestart om ongevaccineerden te overtuigen een prik te halen. Aart Lensink denkt er het zijne van.
Media / NOVEMBER 24, 2021 16:10 Tijd voor vernieuwing in uitgeefland, nichepublishers hebben opvolgers nodig Wat hebben de branieschoppers in medialand eigenlijk bereikt? En: wordt er een beetje geld verdiend? Aart Lensink analyseert.
Premium Contentmarketing / JULY 6, 2021 12:01 Contentmarketing, 10 jaar na de oerknal Contentmarketing kwam met een big bang. Speelt het nu een serieuze rol in merken bouwen of is het vooral een zwart gat voor marketingbudget?
Gedragsverandering / MARCH 10, 2021 09:45 Coronacommunicatie: groep A (geen centje pijn) vergeet groep B (raakt alles kwijt) Er wordt weggekeken van de schade die zelfstandigen en kleine mkb'ers lijden door de maatregelen.
Campagnes / DECEMBER 2, 2020 10:56 De Nieuwe Vrolijkheid is in aantocht Het nieuwe jaar komt eraan. Met goed nieuws voor consumenten: de reclamecampagnes zullen een stuk vrolijker zijn. Net als in de seventies.
Merkstrategie / MAY 6, 2020 10:27 Recessiemarketing: volop kansen om legendarisch te worden Marketeers en creatieven kunnen in deze periode legendarisch worden. Vooralsnog doen de meesten aan kluitjesvoetbal.