Overslaan en naar de inhoud gaan

Mountain scherpt eigen visuele identiteit aan

Vanaf 1 mei gaat marketingdesignbureau Mountain zich profileren met een nieuwe identiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mountain blijft zich overigens richten op de integrale aanpak van strategie (insight and concepting), design (identity, 2D/3D design) en artwork (design en printmanagement).

related partner content for mobile comes here

Het bureau ziet zich als ‘European Brand Tailors’. Daaraan ligt het inzicht ten grondslag dat merken, identiteiten en design meer iconisch moeten zijn: ‘De persoonlijke en op vakmanschap gebaseerde manier van werken van Mountain nog relevanter voor marketeers geworden. Voor strategische marketeers van in Europa opererende FMCG, retail en corporate merken, die veel waarde hechten aan samenwerken op basis van ‘On Brief’ én ‘On Belief’.’

Mountain geeft verder aan zijn ‘guiding principles’ te hebben aangescherpt: ‘Mountain staat bekend om haar paradox van betrouwbare innovators. Op een herkenbare en no-nonsense manier, met een sterk gevoel voor detaillering. Deze aspecten zijn ook gebruikt in de nieuwe visuele identiteit.’

Het bureau heeft ook zijn ‘toolkit’ geoptimaliseerd met gereedschap als Trendview 2014-2015, Valuator24, de Packaging Retail Tree en de Pack Calculator. Mountain: ‘Hiermee is het mogelijk om snel  strategische insights en grotere creatieve ideeën te vinden en effectiviteit hiervan te toetsen. De Pack Calculator is inmiddels ook als app (light versie) gratis verkrijgbaar in de iTunes Store.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in