Boodschapper jaagt op koopjes
Van elke bestede boodschappeneuro, gaat 17,8 cent naar een aanbieding. Vorig jaar was dat nog 17 cent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederlanders letten dit jaar (gemeten over de eerste zes maanden) bij het boodschappen doen meer op aanbiedingen dan in 2011. Dat blijkt uit cijfers van GfK die donderdag zijn gepubliceerd. 17,8 procent van het boodschappenbudget wordt gespendeerd aan producten die in de reclame zijn. Vorig jaar was dat iets minder: 17 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De omzet van de supermarkten in juli van dit jaar bleef stabiel (-0,1 pct) dankzij een prijsstijging van ongeveer 2 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Retailnews
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid