Overslaan en naar de inhoud gaan

Boodschapper jaagt op koopjes

Van elke bestede boodschappeneuro, gaat 17,8 cent naar een aanbieding. Vorig jaar was dat nog 17 cent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlanders letten dit jaar (gemeten over de eerste zes maanden) bij het boodschappen doen meer op aanbiedingen dan in 2011. Dat blijkt uit cijfers van GfK die donderdag zijn gepubliceerd. 17,8 procent van het boodschappenbudget wordt gespendeerd aan producten die in de reclame zijn. Vorig jaar was dat iets minder: 17 procent.

related partner content for mobile comes here

De omzet van de supermarkten in juli van dit jaar bleef stabiel (-0,1 pct) dankzij een prijsstijging van ongeveer 2 procent.

Bron: Retailnews

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in