Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN introduceert nieuwe pay-off

KPN introduceert de nieuwe pay-off: 'KPN doet 't gewoon'. Het is de eerste vernieuwde uiting van TBWA\Neboko na een review eerder dit jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN introduceert de nieuwe pay-off: 'KPN doet 't gewoon'. Het is de eerste vernieuwde uiting van TBWA\Neboko na eerder dit jaar.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe pay-off moet staan voor de ‘doe-mentaliteit’ en 'daadkracht' waar KPN zich op voorstaat. KPN introduceerde deze week de nieuwe consumentenabonnementen van KPN Mobiel. De aanbieder introduceert een vast bedrag van 40 euro voor onbeperkt mobiel bellen en sms'en.

In de door TBWA\ ontwikkelde campagne geeft iemand op een bijzondere wijze invulling aan ‘onbeperkt mobiel bellen’. 'Héééééééééééééééééééééééééééééééééééééé hoe is het?’ is een aanmoediging om weer eens lekker veel en lang te bellen.

Credits:
Verant. bij Klant: Aline van Keulen, Mariëlle Krouwel, Janice van den Bosch
Verant. bij Bureau: Anneke Bos, Roos Ronner
Strategie Kees Kalk
Creatie: Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in