KPN introduceert nieuwe pay-off


KPN introduceert de nieuwe pay-off: 'KPN doet 't gewoon'. Het is de eerste vernieuwde uiting van TBWA\Neboko na een review eerder dit jaar.
De nieuwe pay-off moet staan voor de ‘doe-mentaliteit’ en 'daadkracht' waar KPN zich op voorstaat. KPN introduceerde deze week de nieuwe consumentenabonnementen van KPN Mobiel. De aanbieder introduceert een vast bedrag van 40 euro voor onbeperkt mobiel bellen en sms'en.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de door TBWA\ ontwikkelde campagne geeft iemand op een bijzondere wijze invulling aan ‘onbeperkt mobiel bellen’. 'Héééééééééééééééééééééééééééééééééééééé hoe is het?’ is een aanmoediging om weer eens lekker veel en lang te bellen.
Credits:
Verant. bij Klant: Aline van Keulen, Mariëlle Krouwel, Janice van den Bosch
Verant. bij Bureau: Anneke Bos, Roos Ronner
Strategie Kees Kalk
Creatie: Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid