Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter organiseert de eerste internationale Twitter Awards

Inschrijven kan vanaf vandaag
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Heb je afgelopen jaar een indrukwekkende campagne op Twitter ontwikkeld? Of heb je Twitter ingezet als kanaal voor klantenservice? Dan kun je je opgeven voor de eerste .

related partner content for mobile comes here

Superkrachten

Twitter wil adverteerders wereldwijd in de schijnwerpers zetten. ‘Wij willen het werk erkennen dat Twitters superkrachten benadrukt: LIVE connecties, creativiteit, conversatie en cultuur’, schrijft de organisatie. &;We zijn op zoek naar creatieve, vernieuwende campagnes, waarbij het medium optimaal geïntegreerd is in zowel het idee als de uitvoering.&;

Zes categoriën

De jury bestaat uit internationale experts. De Awards zijn onderverdeeld in zes categorieën en binnen iedere categorie zijn er een gouden, twee zilveren en drie bronzen prijzen te winnen:

·  De award voor campagnes die Twitter inzetten voor live interactie tijdens events of televisieprogramma’s.

 

· De award voor de campagnes die met een slimme strategie geweldige ROI-resultaten behaalden.

 

· De award eert de creativiteit en innovatie op Twitter.

 

· De award viert campagnes die niet alleen wereldwijd awareness en engagement realiseren, maar ook culturele impact teweegbrengen.

 

· De award voor organisaties die Twitter briljant inzetten voor klantenservice en klanten te behandelen zoals het hoort.

 

· De award voor kleine bedrijven die Twitter Ads hebben ingezet om te groeien.

 

Je kunt je tot 23 september. Deelname is kosteloos. Als je wint krijg je een award en erkenning op Twitter, , en een speciale digitale aanwezigheid op het hoofdkantoor.

De prijzen worden virtueel uitgereikt op 10 november via .

Twitter legt zichzelf uit

De wedstrijd is onderdeel van een  waarmee Twitter meer nieuwe gebruikers wil aantrekken. Met de actie ‘See what’s happing’ legt Twitter uit wat er zo bijzonder is aan het medium.

‘Veel mensen denken dat Twitter vooral een sociaal netwerk is, een site voor vrienden en familie’, schrijft CMO Leslie Berland. ‘Verder denken ze dat als ze Twitter willen gebruiken, ze elke dag een Tweet moeten versturen. Dat klopt niet.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in