Overslaan en naar de inhoud gaan

Pabo weet te verrassen met ondeugende posts

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Winkelketen Pabo verkoopt niet alleen kleding en lingerie, maar ook sexy speeltjes en andere spannende dingen. Op zowel de als de Facebookpagina weet het merk slim gebruik te maken van al deze sexy artikelen, zonder dat het ordinair wordt.

related partner content for mobile comes here

— door  

 

1. Pabo haakt in op verschillende evenementen.

 

 

2. En scoort met toepasselijke winacties op bijvoorbeeld bevrijdingsdag.

 

 

 

3. Ze plaatsen opvallende designs.

 

 

4. En spannende spelletjes.

 

 

 

5. Ook teksten die voor iedereen herkenbaar zijn, worden gedeeld.

 

 

6. Alle posts moet je lezen met een knipoog.

 

 

7. Ze reageren ook nog eens gevat op hun volgers.

 

 

 

8. En op andere bedrijven.

 

 

9. Pabo weet precies wat hun volgers bedoelen.

 

 

10. Ondanks dat de volgers het soms ook niet helemaal snappen.

 

 

11. En de fans smullen er zelf ook nog eens van.

 

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op .

Het artikel van deze week werd geschreven door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in