Overslaan en naar de inhoud gaan

Laura Jordan Bambach spreekt tijdens Dutch Digital Day

Tweede editie van DDD heeft superhelden-thema
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Branchevereniging Dutch Digital Agencies organiseert voor de tweede keer een dag voor en door digitale bureaus. kun je netwerken, inspiratie opdoen en presentaties bijwonen.

related partner content for mobile comes here

Sprekers

Een van de sprekers is Laura Jordan Bambach. Zij was dit jaar ook aanwezig tijdens het Cannes Lions Festival en staat bekend als "". Ze is partner van het Londense bureau en jurylid bij onder andere . Haar keynote zal gaan over "Creative Bravery".

Helden

Annemieke Deering van DDA: “Digitale bureaus hebben verandering in het dna. Vanaf dag één zijn we gewend om technologische ontwikkelingen te omarmen en te combineren met creativiteit. Als je veranderingen teweegbrengt, maak je elke dag de wereld een stukje beter. Dan ben je wat ons betreft een held. En als echte held is het soms fijn om even onder andere superhelden te zijn. Vandaar deze dag.”  

Kaarten

Het festival vindt op 16 september plaats op evenementenlocatie Undercurrent in Amsterdam-Noord. kost €100,- inclusief eten en drinken (voor DDA/IAA/VEA/ADCN leden €85,00).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in