Overslaan en naar de inhoud gaan

Warner Bros. Pictures kiest voor NOISE

Het bureau maakt promotie voor ruim 30 filmreleases in Nederland per jaar
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creatief bureau gaat aan de slag met de online- en offlinecommunicatie van bioscoopfilmdistributeur . Ze gaan samenwerken om alle bioscoopfilms van Warner Bros. Pictures en Twentieth Century Fox in Nederland onder de aandacht te brengen.

related partner content for mobile comes here

30 films per jaar

Volgens Warner Bros. gaat het om ongeveer 30 nieuwe films per jaar, met grote releases in 2016 als Suicide Squad, Trolls en Fantastic Beasts and Where to Find Them. NOISE gaat aan de slag met  ‘in-theatre’ materiaal zoals flyers en displays, maar ook met billboards, abri’s, mobiele advertenties en social media-uitingen.

Offline en online

Klaartje van Ballegooijen, Marketing Director Warner Bros. Pictures: “Wij hebben voor NOISE gekozen omdat kennis hebben van zowel off- als online media. Zij kunnen onze content op een creatieve en innovatieve manier verwerken tot aantrekkelijke, opvallende uitingen.”

Ivo Hulscher, eigenaar van NOISE: “Wij zijn erg trots dat Warner Bros. ons heeft gekozen. Wij zijn als bureau altijd op zoek naar nieuwe manieren om relevante content bij de consument te krijgen, en wat is er dan mooier om met de meest aansprekende content in de markt aan de slag te gaan?”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in