Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee nieuwe partners voor bureau DPDK

CFO Paul Jitta en Creative Director Michael Vromans zijn aangesteld als partner bij DPDK.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jitta en Vromans worden partners naast mede-oprichter en ceo Pim van Helten. Gezamenlijk vormen ze het management van het Rotterdamse creatieve digitale bureau.

related partner content for mobile comes here

Jitta en Vromans hebben samen ruim twintig jaar ervaring en hebben een sleutelrol gespeeld in de groei die het bureau de afgelopen jaren heeft doormaakt, zegt ceo Van Helten. &;Paul en Michael zijn al jaren in staat om het bureau uit te dagen door hun eigen lat steeds weer te verleggen. Bovenop onze productieskills investeren we continu in creatieve strategie en in nieuwe samenwerkingsvormen met onze opdrachtgevers.&;

Jitta is verantwoordelijk voor het aansturen van de financiële back-office en speelt een leidende rol in de stroomlijning van DPDK’s accountstructuur. Vromans werkte voorheen bij bureaus zoals Kong, JWT en UbachsWisbrun en ontwikkelde zich bij DPDK sinds zijn aanstelling in 2011 van Art Director tot creative director. Hij is verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau.

Eerder dit jaar trok DPDK een aantal nieuwe mensen aan in verband met de aanhoudende groei die het bureau doormaakt met nieuwe accounts zoals Vrumona en Pernod Ricard. Voor laatsgenoemde mag het bureau internationaal werk ontwikkelen.

Op de foto vlnr: Pim van Helten, Paul Jitta en Michael Vromans

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in