Overslaan en naar de inhoud gaan

DubbelFrisss combineert drones en honden

ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelt campagne voor het frisdrankmerk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met deze actie wil het merk de nieuwe DubbelFrisss Ice Tea (een mix van fruitdrank en ijsthee) onder de aandacht brengen. De campagne heet ‘Denk Dubbel’ en start met twee video&;s op internet en tv. In de video zie je kinderen die moeten kiezen: karten of paintball? Spelen met de hond of met een drone? Van DubbelFrisss hoeven ze niet te kiezen.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Credits:

Opdrachtgever: DubbelFrisss (FrieslandCampina)
Verantwoordelijk bij klant: Berend Venema
Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen
Creatie: Niels Straatsma, Michael Middelkoop & Sharif Abdel Mawla
Account: Annabelle Klop
Strategie: Boris Nihom, Michael vd Brande
RTV: Nikki Haighton, Kim Buijs

Productiemaatschappij: Holy Fools
Regie: Toon Aerts
Producers: Collin Maas, Erik Mertens

Edit: Jelmar Hoekstra
Geluid: Audentity
Grading: Joppo @ De Grot

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in