Super de Boer komt met ‘Euromerk’


Supermarktketen Super de Boer wil de goedkoopste producten een uniforme uitstraling geven door ze onder de noemer 'Euromerk' in de winkel te leggen.
Deze discountlijn heeft volgens de supermarkt ‘een nieuwe herkenbare verpakking’die goed zichtbaar voor de klant moet zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSuper de Boer heeft aangegeven in 2009 de prijspositionering aan te scherpen. De eerste stap hierin waren de zogenaamde ‘Budgetweken’, en de Euromerk-lijn is een volgende stap.
Vanaf 18 mei zijn de eerste 50 Euromerk-producten (zoals kaas, vleeswaren, aardappelen, brood en kant-en-klaar maaltijden) in de winkel te vinden. De bedoeling is dat eind dit jaar er zo’n 300 Euromerk-producten zijn.
18 mei maakt Super de Boer de nieuwe lijn bekend bij de consumenten via de folder, op internet en in de winkel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid