Staatsbosbeheer wil meer enthousiasme voor natuur
Drie op de tien Nederlanders komen minder dan twee keer per jaar in de natuur. Tegelijkertijd vindt 94 procent van de bevolking die natuur…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Staatsbosbeheer wil Nederlanders onder meer via radiospotjes en advertenties in dagbladen enthousiast maken voor bezoekjes aan natuurgebieden. “Door al onze activiteiten duidelijk herkenbaar voor het publiek te maken, zal de bekendheid en waardering van het publiek voor de Nederlandse natuur toenemen,” zo hoopt Staatsbosbeheer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De publiekscampagne zal in ieder geval één jaar doorlopen. Elk seizoen belooft Staatsbosbeheer het publiek te informeren over wat er buiten bij Staatsbosbeheer allemaal te doen is via de 'Buitenladder'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid