Vodafone start met adverteren op live! portal
De eerste banners verwijzen naar de mobiele sites van onder andere adidas, NS, Peugeot en Johnson&Johnson.
Harry Odenhoven, Director Online Services van Vodafone Nederland: "Adverteerders zoeken voortdurend naar nieuwe wegen om hun doelgroep te bereiken. Bijna iedereen heeft naast zijn portemonnee en sleutels, altijd zijn mobiel bij zich. Dit biedt een enorm potentieel. Online marketing is een essentieel onderdeel bij merken bouwen en promoties kenbaar maken. De snelle ontwikkeling en acceptatie van mobiel internet zal mobiel adverteren op korte termijn dan ook tot een vast onderdeel van de marketingcommunicatiemix maken.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaEerder stonden er al Google Mobile Sponsored links op Vodafone live!.
De exploitatie van de banners wordt verzorgd door onlinemediabureau AdLink en is technisch mogelijk dankzij een overeenkomst met Ericsson en mobile advertisingbureau MADS.
Maar voor klanten die geen prijs stellen op banners, komt Vodafone binnenkort met een opt-out mogelijkheid.
Vodafone komt zelf ook met mobile marketingcampagnes, vertelde Odenhoven bij de uitreiking van de Spin Awards, afgelopen april. Als je nieuwe adverteerders over de streep wilt trekken, zul je immers zelf het goede voorbeeld moeten geven, aldus Odenhoven toen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid