Overslaan en naar de inhoud gaan

Koninklijke Nederlandse Hockeybond kiest andere invulling sponsoring

De Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) hoopt haar toch al onstuimige groei van de laatste jaren van een extra stimulans te kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) hoopt haar toch al onstuimige groei van de laatste jaren van een extra stimulans te kunnen voorzien door te gaan werken met een nieuw sponsorplan, .

related partner content for mobile comes here

De gewijzigde sponsoring voorziet in maximaal 8 partners die een gelijkwaardig partnerpakket afnemen en daarnaast de mogelijkheid hebben een module te ondersteunen, zoals bv. de hoofdklasse, de nationale teams of de hockey-academie. De nieuwe sponsorstrategie zou 2009 moeten ingaan.

Tijdens de algemene jaarvergadering kondigde de KNHB tevens aan dat Hockey Magazine ophoudt te bestaan in de huidige vorm: de toenemende aandacht via internet, tv en krant heeft de behoefte aan een wekelijkse uitgave snel doen verminderen. In samenwerking met Sanoma zal twaalf keer per jaar een glossy hoceky.nl gaan verschijnen. Opmerkelijk, , werd juist de komst van een gratis wekelijks magazine aangekondigd: .

De zal daarnaast in september de website van een facelift voorzien, met volop ruimte voor volledigheid, actualiteit en interactiviteit, hetgeen al voorzichtig zichtbaal zal worden tijdens de komende Olympische Spelen. De leden kregen de verzekering dat de veel geraadpleegde standenmotor ongewijzigd zal blijven. Knhb.nl wordt maandelijks bezocht door meer dan 350.000 unieke bezoekers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in