Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung geeft reis naar Nieuw-Zeeland weg

Om de Notebook Series 9 onder de aandacht te brengen, geeft Samsung een reis naar Gisborne Nieuw-Zeeland weg, om het eerste licht van 2013…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureau Cheil ontwikkelde onder het thema ‘Samsung Notebook. Keeps me Ahead’ een Facebook ‘First Light Experience’ campagne. De campagne is bedoeld om specifiek het model Samsung Notebook Series 9 onder de aandacht te brengen. MediaMonks was verantwoordelijk voor de technische realisatie.

related partner content for mobile comes here

De winnaar wint een reis voor twee personen en mag verslag doen van zijn of haar belevenissen tijdens de eerste 12 uur in 2013 (het tijdverschil met Nederland). De bedoeling is dat dit te volgen is via de wallposts op de Samsung Nederland.

Om de prijs in de wacht te slepen, moeten deelnemers drie vragen goed beantwoorden en zo origineel mogelijk beschrijven waarom juist zij de beste persoon zijn om verslag te doen van deze bijzondere ervaring.

De actie loopt van 10 tot en met 23 december 2012. De winnaar van de reis wordt op 17 december bekend gemaakt. De First Light Experience is een samenwerking met Travelnieuwzeeland.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Campagne: First Light Experience
Doelstelling: De Samsung Notebook Series 9 onder de aandacht brengen en interacteren met de Samsung Mobile fans.
Medium: Facebook app
Opdrachtgever: Samsung Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Stefanie van der Hout, Kim Koers
Bureau: Cheil
Concept/ Creatie: Ton van Jole
Design: Ton van Jole
Account: Dylan Dordregter, Relinde Scheffer
Social Media Manager: Paul Braat
Technische realisatie: Media Monks
Video Productie: Condor Amsterdam
Mediabureau: Starcom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in