Samsung geeft reis naar Nieuw-Zeeland weg
Bureau Cheil ontwikkelde onder het thema ‘Samsung Notebook. Keeps me Ahead’ een Facebook ‘First Light Experience’ campagne. De campagne is bedoeld om specifiek het model Samsung Notebook Series 9 onder de aandacht te brengen. MediaMonks was verantwoordelijk voor de technische realisatie.
De winnaar wint een reis voor twee personen en mag verslag doen van zijn of haar belevenissen tijdens de eerste 12 uur in 2013 (het tijdverschil met Nederland). De bedoeling is dat dit te volgen is via de wallposts op de Facebookpagina Samsung Nederland.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOm de prijs in de wacht te slepen, moeten deelnemers drie vragen goed beantwoorden en zo origineel mogelijk beschrijven waarom juist zij de beste persoon zijn om verslag te doen van deze bijzondere ervaring.
De actie loopt van 10 tot en met 23 december 2012. De winnaar van de reis wordt op 17 december bekend gemaakt. De First Light Experience is een samenwerking met Travelnieuwzeeland.
Credits:
Campagne: First Light Experience
Doelstelling: De Samsung Notebook Series 9 onder de aandacht brengen en interacteren met de Samsung Mobile fans.
Medium: Facebook app
Opdrachtgever: Samsung Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Stefanie van der Hout, Kim Koers
Bureau: Cheil
Concept/ Creatie: Ton van Jole
Design: Ton van Jole
Account: Dylan Dordregter, Relinde Scheffer
Social Media Manager: Paul Braat
Technische realisatie: Media Monks
Video Productie: Condor Amsterdam
Mediabureau: Starcom
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid