Beyonce gezicht Pepsi
De samenwerking is onderdeel van de nieuwe ‘Live for Now’ campagne die volgend jaar in Nederland van start gaat. Via co-creatie met de wereldster zijn diverse campagnematerialen ontwikkeld. Daarnaast starten Beyoncé en Pepsi een nieuwe concert- en video-experience waarbij mogelijk ook een Nederlandse artiest wordt betrokken. Pepsi heeft een lange geschiedenis in de popmuziek die teruggaat tot de jaren ’50.
Co-creatie
Naast diverse concerten en videocontent, speelt Beyoncé een hoofdrol in een nieuwe commercial, is ze te zien op een gelimiteerde oplage blikjes Pepsi en komt ze terug in verschillende uitingen op en rondom de winkelvoer. Alle materialen zijn in een nauwe samenwerking met het muziekicoon gecreëerd en ontwikkeld. Pepsi wil hiermee af van traditionele sponsorships en veel meer naar partnerships toe waarbij het merk en de artiest samen content creëren die voor beide partijen waardevol is. Zo investeert Pepsi ook in diverse creatieve projecten waar de zangeres bij betrokken is, waaronder de promotie van haar nieuwe album.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid