Overslaan en naar de inhoud gaan

Beyonce gezicht Pepsi

Pepsi gaat een internationale samenwerking aan met artiest Beyoncé.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking is onderdeel van de nieuwe ‘Live for Now’ campagne die volgend jaar in Nederland van start gaat. Via co-creatie met de wereldster zijn diverse campagnematerialen ontwikkeld. Daarnaast starten Beyoncé en Pepsi een nieuwe concert- en video-experience waarbij mogelijk ook een Nederlandse artiest wordt betrokken. Pepsi heeft een lange geschiedenis in de popmuziek die teruggaat tot de jaren ’50.

related partner content for mobile comes here

Co-creatie
Naast diverse concerten en videocontent, speelt Beyoncé een hoofdrol in een nieuwe commercial, is ze te zien op een gelimiteerde oplage blikjes Pepsi en komt ze terug in verschillende uitingen op en rondom de winkelvoer. Alle materialen zijn in een nauwe samenwerking met het muziekicoon gecreëerd en ontwikkeld. Pepsi wil hiermee af van traditionele sponsorships en veel meer naar partnerships toe waarbij het merk en de artiest samen content creëren die voor beide partijen waardevol is. Zo investeert Pepsi ook in diverse creatieve projecten waar de zangeres bij betrokken is, waaronder de promotie van haar nieuwe album.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in