Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolein Denekamp nieuwe ceo van Roularta Media Nederland

Ze volgt Erwin van Luit op.
Marjolein Denekamp
Marjolein Denekamp

Marjolein Denekamp wordt per 1 januari de nieuwe ceo van Roularta Media Nederland. Ze volgt Erwin van Luit op die in het voorjaar vertrok en binnenkort begint als ceo van DOOR Media Groep.

Denekamp (1983) komt van Hearst Magazines Netherlands waar ze chief audience & growth officer was en zich richtte op de digitale transformatie van de (print)business. Eerder werkte ze bij Grüner+Jahr Nederland als chief digital officer en digital strategist.

related partner content for mobile comes here

Bij Roularta richt ze zich op de strategie van digitalisering, innovatie, duurzame groei en partnerships.

'Roularta Media Nederland bezit een breed portfolio van topmerken met sterke communities', zegt Denekamp. 'Tegelijkertijd kent Roularta de uitdagingen om recente acquisities - New Skool Media, WPG Media -, de transitie daarvan en de daarmee gepaard gaande digitalisering en cultuursamensmelting vorm te geven. Ik kijk ernaar uit om samen met de teams in Nederland en België de visie van RMG door te vertalen en verder uit te bouwen.'

Xavier Bouckaert, ceo RMG: 'Een ambitieuze strategie in een uitdagende mediasector kan enkel gerealiseerd worden met de juiste talenten en competenties. Daarom ben ik zeer verheugd om Marjolein te verwelkomen om de groeistrategie en de digitalisering van RMN te versnellen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in