Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken benoemt Jan Bosselaers als nieuwe marketingdirecteur Nederland

Hij volgt Els Dijkhuizen op die door Heineken wordt benoemd als global director sponsorships communication.
Jan Bosselaers
Jan Bosselaers
© Heineken
Jan Bosselaers
Jan Bosselaers
© Heineken

Heineken benoemt Jan Bosselaers per 1 januari 2025 tot directeur marketing Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Els Dijkhuizen op.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen vier jaar was Bosselaers marketingdirecteur van Heineken Italië. Volgens Heineken is het portfolio van Heineken Italië onder zijn leiding versterkt, met merken als Ichnusa, Birra Messina, Birra Moretti en Heineken. 

Hij startte in 2016 bij Heineken als manager marketing bij Alken-Maes, waar hij de herpositionering van Cristal Alken & Maes leidde. Heineken: 'En hij versterkte het portfolio buiten pils, door een sterke groei van Desperados en de herlancering van Hapkin en Mort Subite als onderscheidende ambachtelijke bieren.'

Dijkhuizen zet loopbaan binnen Heineken voort

Els Dijkhuizen zal per 1 januari 2025 worden benoemd als global director sponsorships communication, in het zogeheten Global Heineken Brand & Quality Socializing team.

In haar nieuwe functie is Dijkhuizen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de entertainment- en engagementplatforms die gekoppeld zijn aan de wereldwijde sponsorships van het merk Heineken. Dit omvat het inzetten van belangrijke wereldwijde influencers in sport en muziek via het Heineken ambassadeursprogramma.

Els Dijkhuizen
Els Dijkhuizen Heineken

Dijkhuizen leidde in de afgelopen vier jaar bij Heineken Nederland onder andere bekroonde Heineken-campagnes zoals 'bar experience' en de succesvolle lokale campagne om het 150-jarig bestaan van het merk te vieren. Daarnaast speelde ze volgens Heineken een belangrijke rol in de groei en het succes van Texels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in