Overslaan en naar de inhoud gaan

Rutger Anema CMO bij Oot Granola

Anema, onder meer oud-hoofdredacteur Allerhande en -vriesmaaltijden-ondernemer, moet de groei van het online-only-merk versnellen.
Rutger Anema
Rutger Anema
© Oot Granola
Rutger Anema
Rutger Anema
© Oot Granola

Rutger Anema is aangesteld als chief marketing officer (CMO) bij Oot Granola. Dat is een biologisch ontbijtgranenmerk dat uitsluitend online wordt verkocht. Consumenten bestellen via oot.nl en krijgen producten direct vanuit de bakkerij door de brievenbus.

related partner content for mobile comes here

Anema was voorheen werkzaam bij Albert Heijn (Allerhande), Douwe Egberts, als marketingdirecteur bij Hema en als ondernemer bij maaltijdboxbezorger Good Chef. Hij zette het diepvriesmaaltijdenmerk op eind 2020 en verkocht het begin dit jaar in zijn geheel aan vriesvers-specialist Freasy.

Anema aan boord

Anema, een zelfverklaard granolafan, ziet dat de manier waarop mensen ontbijten aan het veranderen is. ‘En de vraag naar voedzame ontbijtgranen neemt toe.’ De CEO van Oot Granola, Rik van Leeuwen, verwacht het merk nog beter op de kaart te gaan zetten met Anema aan boord.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in