Overslaan en naar de inhoud gaan

Result Recruitment Group lanceert nieuw concept voor interim-recruitment

Nieuwe label komt onder leiding te staan van Annemieke Homan.
Annemieke Homan
Annemieke Homan
Annemieke Homan
Annemieke Homan

Result Recruitment Group breidt uit met een nieuw concept voor interim-recruitment. Het bureau wil hiermee inspringen op de snel veranderende arbeidsmarkt, waarin bedrijven en kandidaten steeds vaker kiezen voor flexibele arbeidscontracten. 

related partner content for mobile comes here

Result is al geruime tijd actief in interim-recruitment en verwacht met het netwerkconcept voor interimmers een sterkere positie in te kunnen nemen. De activiteiten op dit gebied worden geleid door Annemieke Homan, die zelf onder meer werkte voor Audax, Mediahuis en Blue Field Agency.

Clubstructuur

Het nieuwe label biedt interim-professionals een plek waar persoonlijke connecties centraal staan, stelt Result Recruitment. Daarin bouwt Result aan een clubstructuur met verschillende domeinen: Media, Creative Industry, (Digital) Marketing & Communicatie en Digital & Tech.

Iedere club wordt mede samengesteld door en met ervaren ‘board members’ uit het betreffende vakgebied. Volgens René Hofma, founder van Result, bouwt het bureau hiermee verder op zijn filosofie van ‘goede mensen kennen goede mensen’.

Hofma: ‘Deze clubs vormen de basis van ons interim-netwerk maar ook voor kennisdeling en samenwerking.’ 

Persoonlijk

In een tijd waarin hoog opgegeven wordt van AI en tools zijn juist persoonlijkheid en persoonlijk contact van grote waarde, aldus Annemieke Homan: ‘De juiste vragen stellen en de dynamiek begrijpen tussen kandidaat en opdrachtgever kan geen machine doen. Recruitment draait om mensen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in