Overslaan en naar de inhoud gaan

Abovo Maxlead is het nieuwe mediabureau van Lidl

Retailer switcht na zeventien jaar. Vanaf januari einde aan samenwerking met Zigt.
Lidl
Lidl

Lidl heeft Abovo Maxlead na een pitch tussen vijf bureaus gekozen als nieuwe full-service mediabureau. Daarmee komt per 1 januari 2025 een einde aan de lange samenwerking met Zigt.

related partner content for mobile comes here

De transitieperiode is inmiddels begonnen.

Head of Marketing Laura Klaver van Lidl: ‘We hebben een sterke mediapartner gevonden in Abovo Maxlead. Zij wisten ons tijdens de pitch te inspireren met strategische inzichten. Hun ondernemende mentaliteit en lef past perfect bij Lidl. We hebben er het volste vertrouwen in dat we samen een effectieve mediastrategie kunnen neerzetten. Met de keuze voor het nieuwe bureau komt een einde aan zeventien mooie en succesvolle jaren met Zigt.’

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: ‘Als Abovo Maxlead zijn wij liefhebbers van retail. De dynamiek is groot en als bureau moet je dus op scherp staan. Deze pitch heeft ons team in diverse fases uitgedaagd.’

Arjan Pomper, ceo Zigt Nederland a.i.: ‘Zigt is trots op de groei die Lidl in de afgelopen zeventien jaar heeft doorgemaakt en kijkt met tevredenheid terug op gezamenlijke successen. Wij bedanken Lidl voor de prettige samenwerking en het vertrouwen dat zij in ons hebben gesteld.’

Samenwerking in 2022 nog verlengd

De samenwerking tussen Zigt en Lidl werd per 2022 nog verlengd. Daarna vertrok marketeer Jorieke de Vries naar Jumbo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in