Overslaan en naar de inhoud gaan

Het nieuwe Sunday Bloom Collective wil 'generatieblindheid bij merken doorbreken'

Dominique Henskens en Rosalinde Dijkman zijn de oprichters.
Sunday Bloom Collective
Dominique Henskens (rechts) en Rosalinde Dijkman
Sunday Bloom Collective
Dominique Henskens (rechts) en Rosalinde Dijkman

Dominique Henskens en Rosalinde Dijkman zijn Sunday Bloom Collective begonnen. Het nieuwe collectief wil merken helpen hun relevantie en impact te vergroten door beter in te spelen op 'de unieke verwachtingen van verschillende generaties consumenten'.

'Met behulp van generatie-specifieke inzichten, trendwatching, NLP (neurolinguïstisch programmeren) en bewezen groeimodellen, identificeren we groeikansen en ontwikkelen we strategische aanbevelingen', zeggen de twee.

related partner content for mobile comes here

Generatiemanagement

'De verschillen tussen generaties beïnvloeden het consumentengedrag van vandaag én bepalen de relevantie van merken in de toekomst', zeggen Henskens en Dijkman. 'Dit maakt generatiemanagement cruciaal voor merken die zich willen onderscheiden en blijvend succesvol willen zijn. Zonder aandacht voor generatiemanagement, ofwel generatieblindheid, lopen merken het risico op verminderde merkrelevantie, een onevenwichtige interne cultuur, verlies in innovatiekracht en ineffectieve marketing-communicatiecampagnes. Kortom een merk dat niet meebeweegt, verdwijnt op termijn.'

'We zijn ervan overtuigd dat merken alleen echt relevant blijven, als ze zich durven aan te passen aan de veranderende wensen van nieuwe generaties, ook als dat ongemakkelijk voelt.'

Dominique Henskens werkte in verschillende marketing- en creatieve managementposities bij onder andere The Walt Disney Company, Cinetree en DPG Media. Rosalinde Dijkman heeft een achtergrond in fashion-retail, business communicatie en generatiemanagement.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in