Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaartje Kuypers commercial director UM Nederland

Ze wordt verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van klanten en de commerciële groei van het bureau.
Klaartje Kuypers
Klaartje Kuypers

Klaartje Kuypers is beneomd tot commercial director van UM Nederland, onderdeel van IPG Mediabrands. Ze is op 1 april begonnen. In haar nieuwe rol wordt ze verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van klanten en de commerciële groei van UM Nederland.

Kuypers is momenteel al actief binnen IPG Mediabrands als director media activation & people. Eerder bekleedde zij onder andere leidinggevende functies bij Havas Media Nederland als chief commercial officer, bij BrandDeli als chief operating officer en bij ZenithOptimedia (nu Publicis) als head of client management. Kuypers begon haar loopbaan begon bij UM, waar ze nu dus weer terugkeert.

Groei versterken

'Klaartjes ruime ervaring in business leadership op klanten, gecombineerd met haar brede ervaring binnen verschillende disciplines in de media-industrie, maken haar de perfecte persoon om verder aan ons bureau te bouwen en onze groei te versterken', zegt Justus Wever, managing director van UM Nederland.

Kuypers zegt enorm uit te kijken naar de nieuwe uitdaging bij UM. 'De mediawereld is dynamischer dan ooit en de regierol die wij als full-service mediabureau hierin pakken is cruciaal om adverteerders te helpen hun merken en business te laten groeien. Met mijn ervaring en de kracht van UM ben ik ervan overtuigd dat we mooie stappen kunnen zetten. En het voelt als thuiskomen om terug te keren naar waar mijn reis in de media ooit begon.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in