
Klaartje Kuypers is beneomd tot commercial director van UM Nederland, onderdeel van IPG Mediabrands. Ze is op 1 april begonnen. In haar nieuwe rol wordt ze verantwoordelijk voor de strategische ontwikkeling van klanten en de commerciële groei van UM Nederland.
Kuypers is momenteel al actief binnen IPG Mediabrands als director media activation & people. Eerder bekleedde zij onder andere leidinggevende functies bij Havas Media Nederland als chief commercial officer, bij BrandDeli als chief operating officer en bij ZenithOptimedia (nu Publicis) als head of client management. Kuypers begon haar loopbaan begon bij UM, waar ze nu dus weer terugkeert.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftGroei versterken
'Klaartjes ruime ervaring in business leadership op klanten, gecombineerd met haar brede ervaring binnen verschillende disciplines in de media-industrie, maken haar de perfecte persoon om verder aan ons bureau te bouwen en onze groei te versterken', zegt Justus Wever, managing director van UM Nederland.
Kuypers zegt enorm uit te kijken naar de nieuwe uitdaging bij UM. 'De mediawereld is dynamischer dan ooit en de regierol die wij als full-service mediabureau hierin pakken is cruciaal om adverteerders te helpen hun merken en business te laten groeien. Met mijn ervaring en de kracht van UM ben ik ervan overtuigd dat we mooie stappen kunnen zetten. En het voelt als thuiskomen om terug te keren naar waar mijn reis in de media ooit begon.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee