Overslaan en naar de inhoud gaan

Maarten van Maaren vertrekt bij Schiphol Media

'Tijd om mijn vleugels uit te slaan.'
Maarten van Maaren
Maarten van Maaren
Maarten van Maaren
Maarten van Maaren

Maarten van Maaren neemt na vijf jaar afscheid als director Schiphol Media. Onder zijn leiding kreeg het bedrijf een duidelijke strategische koers voor de komende jaren, werden belangrijke innovaties doorgevoerd, zoals programmatic advertising, verdere digitalisering van de out of home-propositie en groeide het team. 

'Na vijf jaar met veel plezier bij Schiphol te hebben gewerkt, is het nu tijd om mijn vleugels weer uit te slaan en het stokje over te dragen', licht hij toe. 'Mijn tijd bij Schiphol heeft me enorm verrijkt – met waardevolle kennis, ervaring en de ruimte om te ondernemen. De samenwerkingen met nationale en internationale klanten hebben me geïnspireerd en uitgedaagd. Nu neem ik de tijd om mijn volgende stap te verkennen en nieuwe energie op te doen voor toekomstige avonturen.'

'Sinds zijn start in 2020 heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategische en commerciële ontwikkeling van Schiphol Media, waarbij hij de groei heeft versterkt en een stevige basis voor de toekomst heeft gelegd', meldt Schiphol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in