
Maarten van Maaren neemt na vijf jaar afscheid als director Schiphol Media. Onder zijn leiding kreeg het bedrijf een duidelijke strategische koers voor de komende jaren, werden belangrijke innovaties doorgevoerd, zoals programmatic advertising, verdere digitalisering van de out of home-propositie en groeide het team.
'Na vijf jaar met veel plezier bij Schiphol te hebben gewerkt, is het nu tijd om mijn vleugels weer uit te slaan en het stokje over te dragen', licht hij toe. 'Mijn tijd bij Schiphol heeft me enorm verrijkt – met waardevolle kennis, ervaring en de ruimte om te ondernemen. De samenwerkingen met nationale en internationale klanten hebben me geïnspireerd en uitgedaagd. Nu neem ik de tijd om mijn volgende stap te verkennen en nieuwe energie op te doen voor toekomstige avonturen.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - Flevoland'Sinds zijn start in 2020 heeft hij een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategische en commerciële ontwikkeling van Schiphol Media, waarbij hij de groei heeft versterkt en een stevige basis voor de toekomst heeft gelegd', meldt Schiphol.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid