
IPG Mediabrands Nederland heeft per april Merijn de Rooy benoemd tot growth director IPG Mediabrands. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de verdere groei van new business bij Initiative en UM. Daarmee moet de positie van beide mediabureaus in de Nederlandse markt verder versterkt worden.
De Rooy werkte ruim acht jaar bij GroupM/Greenhouse als managing director, director business development en digital strategist.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepInnovatie en samenwerking centraal
De Rooy. 'UM en Initiative hebben beide een sterke reputatie in de markt en IPG Mediabrands biedt
een inspirerende omgeving waarin innovatie en samenwerking centraal staan. Samen met het team wil
ik bouwen aan duurzame groei en impactvolle strategieën voor onze (nieuwe) klanten.'
'Merijn is een ervaren leider met een sterke visie op groei en innovatie', zegt ceo Saskia Wagenmakers. 'Zijn strategische en digitale ervaring sluit naadloos aan bij onze ambitie om continu voorop te blijven lopen in de markt. En zijn persoonlijkheid past goed bij onze club. Hij kan inhoudelijk onze (nieuwe) klanten en mensen goed challengen, daar houden we van in ons House of Challengers.'
In maart werd Edward Knol benoemd als managing director van Initiative.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee