Overslaan en naar de inhoud gaan

Merijn de Rooy growth director IPG Mediabrands Nederland

Hij komt van GroupM.
Merijn de Rooy
© Epsilon Studios - Ektor Tsolodimos
Merijn de Rooy
© Epsilon Studios - Ektor Tsolodimos

IPG Mediabrands Nederland heeft per april Merijn de Rooy benoemd tot growth director IPG Mediabrands. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de verdere groei van new business bij Initiative en UM. Daarmee moet de positie van beide mediabureaus in de Nederlandse markt verder versterkt worden.

De Rooy werkte ruim acht jaar bij GroupM/Greenhouse als managing director, director business development en digital strategist.

Innovatie en samenwerking centraal

De Rooy. 'UM en Initiative hebben beide een sterke reputatie in de markt en IPG Mediabrands biedt
een inspirerende omgeving waarin innovatie en samenwerking centraal staan. Samen met het team wil
ik bouwen aan duurzame groei en impactvolle strategieën voor onze (nieuwe) klanten.'

'Merijn is een ervaren leider met een sterke visie op groei en innovatie', zegt ceo Saskia Wagenmakers. 'Zijn strategische en digitale ervaring sluit naadloos aan bij onze ambitie om continu voorop te blijven lopen in de markt. En zijn persoonlijkheid past goed bij onze club. Hij kan inhoudelijk onze (nieuwe) klanten en mensen goed challengen, daar houden we van in ons House of Challengers.'

In maart werd Edward Knol benoemd als managing director van Initiative.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in