Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG Mediabrands begint Mediabrands Academy

Kennisdeling is de strategische pijler achter de academy.
IPG Mediabrands academy
IPG Mediabrands academy

IPG Mediabrands introduceert de Mediabrands Academy: een kennisinstituut voor media, marketing, communicatie en technologie. Met deze academy speelt Mediabrands in op de groei van inhouse teams en de toenemende behoefte van mediaprofessionals om up-to-date te blijven met de laatste trends, innovaties en strategische ontwikkelingen.

related partner content for mobile comes here

Na een pilot in 2024 onder de naam Summer School komt de Mediabrands Academy in 2025 met een breed trainingsaanbod. Gedurende het hele jaar worden trainingen georganiseerd op verschillende kennisniveaus en in uiteenlopende vormen. Zowel klanten als andere geïnteresseerden kunnen deelnemen aan interactieve workshops, deep-dive sessies en op maat gemaakte trainingen, variërend van specifieke mediakanalen tot onderwerpen als de toepassing van AI binnen creatieve processen.

Kennisdeling als strategische pijler

Met de Mediabrands Academy positioneert IPG Mediabrands zich nog sterker als strategische kennispartner. Managing director Wouter Moen van Mediabrands-label Kinesso: 'Door onze kennis actief te delen, helpen we klanten en mediaprofessionals om wendbaar en toekomstbestendig te blijven. We geloven dat samenwerking en kennisdeling leiden tot betere campagnes en duurzame groei.'

De trainingen binnen de Mediabrands Academy worden verzorgd door experts uit verschillende disciplines binnen IPG Mediabrands. Sander Kwint, die binnen IPG Mediabrands verantwoordelijk is voor het trainingsaanbod: 'In een tijd waarin ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, geloven wij dat kennis niet iets is om voor jezelf te houden, maar juist om te delen. Alleen zo kunnen we samen groeien, innoveren en de mooiste campagnes realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in