IPG Mediabrands begint Mediabrands Academy


IPG Mediabrands introduceert de Mediabrands Academy: een kennisinstituut voor media, marketing, communicatie en technologie. Met deze academy speelt Mediabrands in op de groei van inhouse teams en de toenemende behoefte van mediaprofessionals om up-to-date te blijven met de laatste trends, innovaties en strategische ontwikkelingen.
Na een pilot in 2024 onder de naam Summer School komt de Mediabrands Academy in 2025 met een breed trainingsaanbod. Gedurende het hele jaar worden trainingen georganiseerd op verschillende kennisniveaus en in uiteenlopende vormen. Zowel klanten als andere geïnteresseerden kunnen deelnemen aan interactieve workshops, deep-dive sessies en op maat gemaakte trainingen, variërend van specifieke mediakanalen tot onderwerpen als de toepassing van AI binnen creatieve processen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKennisdeling als strategische pijler
Met de Mediabrands Academy positioneert IPG Mediabrands zich nog sterker als strategische kennispartner. Managing director Wouter Moen van Mediabrands-label Kinesso: 'Door onze kennis actief te delen, helpen we klanten en mediaprofessionals om wendbaar en toekomstbestendig te blijven. We geloven dat samenwerking en kennisdeling leiden tot betere campagnes en duurzame groei.'
De trainingen binnen de Mediabrands Academy worden verzorgd door experts uit verschillende disciplines binnen IPG Mediabrands. Sander Kwint, die binnen IPG Mediabrands verantwoordelijk is voor het trainingsaanbod: 'In een tijd waarin ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, geloven wij dat kennis niet iets is om voor jezelf te houden, maar juist om te delen. Alleen zo kunnen we samen groeien, innoveren en de mooiste campagnes realiseren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid