Overslaan en naar de inhoud gaan

KFC Nederland naar Abovo Maxlead

Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen.
KFC
© Aangeleverd
KFC
© Aangeleverd

Na een intensief oriëntatietraject heeft KFC Nederland Abovo Maxlead geselecteerd als full service media- en marketingpartner. Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen: van strategie tot executie, en van performance tot media.

related partner content for mobile comes here

KFC was klant bij Mindshare.

Nieuwe fase

KFC gaat een nieuwe fase in van merkontwikkeling. Beide organisaties delen de overtuiging dat merkstrategie en media-inzet hand in hand moeten gaan om impact te realiseren. Head of marketing Tamara van Beelen: 'We kijken ontzettend uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland. Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen. Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken.'

Samenwerking begonnen

De samenwerking is inmiddels begonnen, met als eerste project de Lava Hot Wings-campagne die eerder van start ging. Het eerste resultaat van de driehoek Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide, die samen deze campagne tot leven brachten. De campagne wordt breed verspreid via tv, radio, Meta (Facebook en Instagram), TikTok, Snapchat, YouTube en (D)OOH.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in