KFC Nederland naar Abovo Maxlead


Na een intensief oriëntatietraject heeft KFC Nederland Abovo Maxlead geselecteerd als full service media- en marketingpartner. Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen: van strategie tot executie, en van performance tot media.
KFC was klant bij Mindshare.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNieuwe fase
KFC gaat een nieuwe fase in van merkontwikkeling. Beide organisaties delen de overtuiging dat merkstrategie en media-inzet hand in hand moeten gaan om impact te realiseren. Head of marketing Tamara van Beelen: 'We kijken ontzettend uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland. Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.'
Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen. Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken.'
Samenwerking begonnen
De samenwerking is inmiddels begonnen, met als eerste project de Lava Hot Wings-campagne die eerder van start ging. Het eerste resultaat van de driehoek Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide, die samen deze campagne tot leven brachten. De campagne wordt breed verspreid via tv, radio, Meta (Facebook en Instagram), TikTok, Snapchat, YouTube en (D)OOH.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid