Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Echt Hema’ maakt comeback in vrolijke paascommercial

De voorjaarscampagne werd opnieuw ontwikkeld door XXS Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een gezellige  en een , komt de retailer ook in aanloop naar Pasen met een nieuwe campagne.

related partner content for mobile comes here

‘Echt Hema’

In de film zijn vrolijke voorjaarsmomenten te zien, waarmee Hema mensen wil aanmoedigen om naar buiten te gaan. Daarnaast sluit de commercial op bekende wijze af, met de comeback van de pay-off &;Echt Hema&;.

Als onderdeel van de campagne lanceert Hema een eigen paas-game, in de vorm van een . Wanneer consumenten de virtuele paaseieren hebben gevonden, kunnen zij een gratis zakje paaseitjes ophalen in de winkel.

De campagne is vanaf vandaag online en op televisie te zien:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Adverteerder: Hema
Opdrachtgever: Ferry Buitenhuis, Desiree Vernie
Bureau: XXS Amsterdam
Account bureau: Robin Verhoek, Francis Oud
Art: Remy Kurpershoek, Robin Kranenborg
Copy: Hans van Nood, Dymphna Michels
Strateeg: Joram Helmer, Karlijn Marchildon
Agency producer: Judith Kampman
Fotografie: Barry Hullegie
Film prod. Mij: Halal Amsterdam
Regisseur: Thijs Schreuder- Rinnooy Kan
DOP/ Cinematographer: Robbie van Brussel
Producers: Roel Oude Nijhuis, Fenna Breitbarth
Post production company: De Grot
Sound studio: XXS Amsterdam
Muziek: Sizzer
Editor: Amber Hooijmans
Interactive media: Festina Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in